Tema: Re: Decibelai
Autorius: ezhiukas
Data: 2010-04-09 10:48:58
bredas. Kai britvos varo dugnais pilaites prospektu, pas mane justiniskese
visai gerai girdisi. Unitazo tuo tarpu nesigirdi jau uz kvartalo. Nors kad
unitazai senamiestyje uzpisa, tai pilnai tikiu, todel ten niekad ir
nevaziuoju. Isvis, problema manau net ne garsas, o smegenu trukumas. Kai kas
nors triuksmauja diena, tas garsas isnyksta tarp kitu garsu ir neerzina. O
kai pradedama triuksmaut nakti, tai smarkiai uzpisa. Ir tas liecia tiek
britvininkus, tie cioperistus.