Tema: Re: Decibelai
Autorius: zhaltas
Data: 2010-04-08 17:11:53
bet turi uz kazkiek metru but sugeriancios sieneles , nesidauzyt saltkalviai su kuvaldom ir t.t.
abejoju ar taip yra...
Nebent labai jau texnologijos pasikeite... bo realiai ismatuot db tai netas pac kas i dudele papust ;)

p.s. o ir kad nusipirko koki ten prietaisa buktai db matavimui nerodiklis, as irgi galiu is DX prisisiut alkoholmeteriu po 2.99$ ir uzhsidejes furazhke eit i gatve girtu gaudyt - tik va beda ar kam bus idomu ;)
nueit reikejo pas virsininka ir akiu nedraskant paprasyt kad parodytu reikiamus sertifikatus pradedant prietaiso baigiant matuotojo, nes nu uzhpisa monopolininkai  su savo tvarkom issigalvotom. Lygiai tas pac ten su daugeliu ju matavimu, pradedant st. stendais ir baigiant xenonais, kol leisiesi tol lipa ant galvos...
Nori tvarka daryt - ok, no problem- bet tvarka reikia daryt pagal taysykles o ne bbz kaip.