Tema: Re: Decibelai
Autorius: Korke
Data: 2010-04-09 09:23:05
kazkaip ciuju cia kalba apie nikeliuotu unitazu (oi, t.y. gyvenimo budo ir
neva nekelianciu problemu motociklistu , kaip skvernelis per tv sake) "beda"
?
situos tai reiktu kad trukteltu. nezinau kaip kitiems, bet man visi ten
custom'ai ant streetu/britvu nu nekliuna, gal del to, kad ana baubt imtu
reikia vaziuoti >100km/h, ir tai bus gana placioje ir tustokoje gatveje, gal
ir siaip garsas svelnesnis. Aisku kencia gal kazkiek nakti prie tusciu ir
tiesiu gatviu gyvenantis ir miegantis su atvirais langais.
Bet kai sitie su savo specialiai prakiurdytais vamzdziais saudydami vaziuoja
kiekviena miela diena, o pats "epogejus" buna butent pajudant ten per pirma
antra shaiba, kas reiskia, kad tai vyksta absoliuciai visose gatvese,
pajudant nuo sankryzu, tam paciam senamiestyje kur greicia minimalistiniai,
del ko ir kilo kipishas ir draudziamieji zenklai atsirado. Tai situos traukt
reik pagal pilna programa. Hau ! =]