Tema: Re: iOS
Autorius: Aladdin
Data: 2017-09-26 08:29:58
Labai ok, gali kokį trumpą filmuką sugeneruoti ar gal jau į egzistuojantį linką duoti, kur galėčiau
pamatyti, kaip laikant su dešine ranka normaliai normalaus dydžio telefoną yra lengva ir patogu
paspausti dešinėje apatiniame kampe esantį mygtuką. Tuoj tikrai pradėsiu manyti apie savo rankų
išskirtinumą.

--
Sent from my home system