Tema: Re: iOS
Autorius: spakainas
Data: 2017-09-25 14:15:01
Uoj blia, taigi čia visai pro šoną prašovei su šita "išmone". Jei
nepastebėjai, tai diskusiją pradėjau nuo suabejojimo pagrindiniu
androido arkliuku - lankstumu, kad pasidaryt taip pat kaip ios'e
nevisada gaunasi. Tik tiek.
O šiaip tai yra krūva dalykų, kurie man androide labiau patinka,
pagrindiniai du - galima turėt daug gamecenter accountų ir lengvai tarp
jų switchintis (ios'e tai visiškas hemorojus), ir antras - nereikia
supyyyptų aitiunsų, kad ką nors įsikopint į telefoną. 5 metus naudojau
abalį bet prie aitiūnzų taip ir nepripratau - kiekvieną kart įsijungęs
negalėdavau normaliai susirast kaip ten ką daryt reikia :D