Tema: Re: iOS
Autorius: spakainas
Data: 2017-09-25 15:31:36
Blia nu dar kartą: oponavau į "geležinį" argumentą, kad "androide gali
pasidaryt kaip nori". Nu neišeina kaip nori, arba nevisada išeina, arba
nevisai taip kaip nori. Bent jau ne iš paprasto jūzerio pozicijos.
O kodėl taip yra, tai man absoliučiai px, man svarbu rezultatas (arba jo
nebuvimas). Ar vistiek neaišku?