Tema: Re: telefono draudimas
Autorius: none
Data: 2017-05-10 15:44:18
maždaug prieš 3 metus su draugu įsigijom Note 4. Jis visą laiką laikė
dėkle-knygelėj su papildomu kažkokiu storu stiklu. Aš - be jokių dėklų.
Paėmęs mano telefoną praeitą savaitę ilgai vartė ir stebėjosi kaip čia
taip gerai jis atrodo.
Dar kažkiek pateisinu tuos dėklus moterims, kurios telefoną nešioja
bendram bardake (rankinuke).
Meizu už 100€ yra toks sunkiai suprantamas kraštutinumas, kaip ir Sail
mašina su epoksidiniais bamperiais :)