Tema: Re: telefono draudimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-05-09 15:32:36
dažnai juos tiesiog užparina reklama su "tik x9€/mėn" ir dažnai jie
kažkaip nelabai suvokia kaip tuos savo pinigus susiskaičiuot ir atrodo,
kad čia nelabai brangu.....o dar kai kala į galvą, kad ten kartu kažką
nemokamai gauna ir pasiūlymo laikas ribotas - tai išvis kaip per sviestą
eina.

P9Lite minkiau, nžn, man tai telfonas kaip telefonas, P9 irgi. P10 dar
nemačiau.