Tema: Re: telefono draudimas
Autorius: Samariezas
Data: 2017-05-10 15:34:23
fenomenas Lietuvoje pirkti telefonus uz menesio alga, cia  dar nieko, arba
dvieju menesiu, o po to apklijuoti plevelem, kandonkem, ir naudoji flagmana,
o jausmas kaip pas baba kaime  distancinis celefaniniam maiseli nekeistam 3
metus :))))) kur nesaugosi kai dvi algos kiseneje, o dar ir naudojamas tik
facebookas ir daugiau nieko......   mane metai  kaip dziugina meizu uz 100
Eur, veikia puikiai,, o ir bijoti nereikia kad sudus ar pakes, nes naujas
kainuos  tiek kiek normaliam  ekrana pakeisti :))))

"none"  parašė naujienų news:oesdcr$rj7$1@trimpas.omnitel.net...

1998 metais taip pirkau butą. 50% reikėjo sumokėti, o kitai daliai ėmiau
paskolą. Pardavėjas man paskaičiavo kiek reikės mokėti į mėnesį be
palūkanų, pasirodė normaliai nedidelė suma. Po pusmečio banke sužinojau
ir apie palūkanas, tada jos buvo ar 14, ar 18%. Va tada ir atvėpo
žandikaulis.