Tema: Re: 400KB Re: mobylka is konijos mokesciai :)
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-04-15 22:37:49
On 4/14/17 10:46, android wrote:
> man tai idomu kuri veiksma uztrumpino varliai.
>
> Isivaizdavau taip: i EU iveza preke tiesiai is gamyklos Kinijoje, tarkim
> uz 50e ir sumoka 12e mokescius isviso. Tada ta preke stumdo EU ribose uz
> 150e + 12e (is pirkejo reik ta mokesti atgroti) + 1.77e siuntimo
> islaida. Grynas pelnas tarkim 100e nuo vnt.
> Dabar tereikia surasti kaip pelna isvezt is EU su maziausiom islaidom ir
> nemoketi pelno mokesciu. Sito nezinau kaip. Dali nukreipt i nauju prekiu
> (po 50+12e) pirkima? Ok, tai tik nedidele dalis, nes paklausa kinta,
> gali sustoti pirkimai, sumazeti ir pan. O kitkas kur?

> [...]

Mokesciai manau irgi gali turet itakos, gal pagavo, kad ju nemokejo ir
liepe susimoket visus tuos VAT? O kitajozai pasake "einanx, mum
neapsimoka tada"? Nes kruva kitajozu pasijame europinius VAT numerius,
visur jais isdidziai mojuoja bet vargu bau ar ka nors moka.

O siaip tai px tas pelnas ir mokesciai, dar idomiau manau yra tokie
dalykai kaip visokie ten sertifikatai.
Jei tu kaip firma importuoji ir pardavineji devaisus, tai turi turet
visokius ten CE sertifikatus, o del mobilkiu, tai nenustebciau jei
reiketu ir kokiu nors radio rysio suderinamumo, SAR ir pan slamsto kurio
siauraakiai ne nemano pirkt.