Tema: Re: 400KB Re: mobylka is konijos mokesciai :)
Autorius: android
Data: 2017-04-14 11:46:31
man tai idomu kuri veiksma uztrumpino varliai.

Isivaizdavau taip: i EU iveza preke tiesiai is gamyklos Kinijoje, tarkim uz 50e ir sumoka 12e
mokescius isviso. Tada ta preke stumdo EU ribose uz 150e + 12e (is pirkejo reik ta mokesti atgroti)
+ 1.77e siuntimo islaida. Grynas pelnas tarkim 100e nuo vnt.
Dabar tereikia surasti kaip pelna isvezt is EU su maziausiom islaidom ir nemoketi pelno mokesciu.
Sito nezinau kaip. Dali nukreipt i nauju prekiu (po 50+12e) pirkima? Ok, tai tik nedidele dalis, nes
paklausa kinta, gali sustoti pirkimai, sumazeti ir pan. O kitkas kur?

Zo iki pelno gavimo kaip ir viskas legalu mano akimis. Tada ka ir kaip FR muitininkai trumpino?