Tema: Re: android wear?
Autorius: amenox
Data: 2017-04-06 09:14:20
Va vectorwatch lygtais Google Fit supportina, ten aišku ne tiek funkcijų
kaip fenix, bet kainuoja beveik perpus pigiau ir veikia 30 d.

"amenox"  wrote in message news:oc2ca5$iv2$1@trimpas.omnitel.net...

Spotify kažkokį appsą mačiau -
https://apps.garmin.com/en-US/apps/87490b06-37e4-44f6-bb2f-d9f4d65942fc
outlook tai kaip suprantu smart messagai tinka, ten bet kokio appso messagus
galim nukreipt. O va dėl Google Fit tai nžn, šiaip tai garmino priemonių
sportams užtektinai yr. :) Nors taip, daug spec. reikalavimų, gal tada wear
geriau. :) Fenix šiaip nepriklausomi daugiau, jiems ten smartfonas kaip ir
nereikalingas outdoor'e.

"Exo"  wrote in message news:oc24qn$b2s$1@trimpas.omnitel.net...

F5 kainuoja 600€ Tiek tai aš tikrai laikrodžiui skirti nepasiruošęs... ta
pačią Motorola ar LG galima rasti per pus pigiau. Šiaip kodėl būtent android
wear, visų pirma todėl kad yra reikalingas Spotify, Fit, outlook.com
palaikymas

Exo

"amenox"  wrote in message news:oc22sn$94o$1@trimpas.omnitel.net...

Fenix 3 pasiūliau nes 5 neaišku kada ateis, o 3 jau ganėtinai nušlifuotas
modelis, su naujais modeliais Garmin turi madą pirmas versijas pabugint. :)
Plius 5 kainuos kaip visada pradžioj.

"Romas V,"  wrote in message news:oc1tc5$47b$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.04.05 00:03, Invertuota panda wrote:

> Bet tai kartu ir visai nepanasus. S3 siaip ne androidas o tizenas. Dar
> bent jau man didziulis esminis skirtumas - pakrovimo tipas. Moto360 turi
> wireless pakrovima ir patogu stalini laikikli, kiti turi mechaninius
> kontaktus, bent jau man ziaurus nepatogumas.
>
> O siaip - nepigus malonumas, tie 300eur skaityk "susinaudoja" per pora
> metu. Nes akumas ir taip bloznas, po poros metu daiGtas tampa realiai
> susidevejes su likutine verte = 0.
>
> Jau neskaitant to, kad kasdien nesiojant stiklas ir k.t. greit
> susidrozhia. Net ir gorila.

Todėl ir rekomendavo amenox Fenix 3 (tik jau šiandien ne F3, o F5 reiktų
imti.. vis tik F3 - dviejų metų senumo modelis).

Neišioju kiekvieną dieną jau antri metai. Kaip laiko savaitę taip laiko.
(BT - On, kartą į savaitę valandą GPS trackingas, alertai iš telefono į
laikrodį).Stiklas - neSaphire. Čia kitam kontekstui foto dariau prieš
keletą dienų: http://imgur.com/lu4TjMy

Aišku tai toli gražu ne Android Wear, jei jau autorius apsisprendęs, kad
jam Wear reikia.