Tema: Re: android wear?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-04-05 00:03:48
On 4/4/17 22:44, shadow wrote:
> Ir Asus Zenwatch 3,ir Motorola Moto 360,ir Huawei watch,ir LG watch,ir
> tas pats Samsung gear s3...
> Is esmes visi jie panasus. Tad labiau jau 'zaidzia' asmenines
> simpatijos/antipatijos konkretiems brendams ir,aisku,kaina.

Bet tai kartu ir visai nepanasus. S3 siaip ne androidas o tizenas. Dar
bent jau man didziulis esminis skirtumas - pakrovimo tipas. Moto360 turi
wireless pakrovima ir patogu stalini laikikli, kiti turi mechaninius
kontaktus, bent jau man ziaurus nepatogumas.

O siaip - nepigus malonumas, tie 300eur skaityk "susinaudoja" per pora
metu. Nes akumas ir taip bloznas, po poros metu daiGtas tampa realiai
susidevejes su likutine verte = 0.

Jau neskaitant to, kad kasdien nesiojant stiklas ir k.t. greit
susidrozhia. Net ir gorila.