Tema: Re: android wear?
Autorius: Romas V,
Data: 2017-04-05 07:55:33
On 2017.04.05 00:03, Invertuota panda wrote:

> Bet tai kartu ir visai nepanasus. S3 siaip ne androidas o tizenas. Dar
> bent jau man didziulis esminis skirtumas - pakrovimo tipas. Moto360 turi
> wireless pakrovima ir patogu stalini laikikli, kiti turi mechaninius
> kontaktus, bent jau man ziaurus nepatogumas.
>
> O siaip - nepigus malonumas, tie 300eur skaityk "susinaudoja" per pora
> metu. Nes akumas ir taip bloznas, po poros metu daiGtas tampa realiai
> susidevejes su likutine verte = 0.
>
> Jau neskaitant to, kad kasdien nesiojant stiklas ir k.t. greit
> susidrozhia. Net ir gorila.

Todėl ir rekomendavo amenox Fenix 3 (tik jau šiandien ne F3, o F5 reiktų
imti.. vis tik F3 - dviejų metų senumo modelis).

Neišioju kiekvieną dieną jau antri metai. Kaip laiko savaitę taip laiko.
(BT - On, kartą į savaitę valandą GPS trackingas, alertai iš telefono į
laikrodį).Stiklas - neSaphire. Čia kitam kontekstui foto dariau prieš
keletą dienų: http://imgur.com/lu4TjMy

Aišku tai toli gražu ne Android Wear, jei jau autorius apsisprendęs, kad
jam Wear reikia.