Tema: Re: Tai ką pirkt?
Autorius: spakainas
Data: 2017-03-23 15:24:27
Beja, gal tu žinai kaip padaryt, kad tas pagrindinis mygelis trumpai
paspaudus darytų "back" funkciją, o ilgiau palaikius - į desktopą
išeitų? Dabar dekstopan eina trumpai spustelėjus, o setinguose gali tik
ilgam spaudimui kažką priskirt, trumpam neradau. Arba konkrečiai aš
žvairas gal.
Kad taip padaryt galima, mačiau kažkurioj ten apžvalgoj - smw ar tai
andronews.