Tema: Re: Tai ką pirkt?
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-15 19:14:06
Nu kaip - klausei kas įdomesnio ir kelis konkrečius reikalavimus iškėlei,
tai su tokiu gsmarenos toolsu nesunkiai gali nusifiltruot pagal tau
aktualiausius parametrus iki kelių modelių, o tada jau detaliau galima
domėtis. Vat aš pagal savo norus kai pasifiltruoju, tai nematau dar nei
vieno naujesnio modelio, kuris man tiktų :-)
Žodžiu, niekur siųst nenorėjau, bandžiau padėt :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/