Tema: Re: Tai ką pirkt?
Autorius: spakainas
Data: 2017-03-23 13:46:21
Bbž, gavau jau su užklijuotu. Slidus (oleofobinis) ir kietas, kaip ir
zjb - tikiuosi apsaugos nuo pirmo kritimo kažkiek (yr patirties).

Bet esmė ne tame - jau radau kame "bėda" - paspaudimo pozicionavimas
skiriasi nuo aifono - aš elementariai spaudžiu "per žemai", dėl to ir
nereaguoja, atradau kad reik tiksliau pataikyt - tada viskas veikia
gerai :D Nu krč, čia tie gliukai mano galvoj, 5 metus ios'ą maigiau.