Tema: Re: Abalys vs dumbphone
Autorius: Yvl
Data: 2016-10-04 12:03:40
o kiekviena karta ziuret I ekrano virsu - jau normalu? kaip vis tik mes
priklausomi nuo iprociu esam...

"Begemoc"  wrote in message news:nsttdt$2d7$1@trimpas.omnitel.net...

Problema išlenda ne per susirinkimą, o po. Prieš susirinkimą išjungi garsą,
baigiasi susirinkimas, išeini, po kažkiek laiko išsitrauki, pajuzini, atrodo
viskas ten gerai. Praeina dar kiek laiko, prisireikia ką nors pažiūrėti,
išsitrauki, o ten praleistų skambučių vaizdzialis. Taip, pasukus telefoną
galima pažiūrėti ar garsas įjungtas, bet kažkaip kiekvienąkart išsitraukus
telefoną žiūrėti jo šoną tai ką aš žinau...

"spakainas"  wrote in message news:nstfim$pg6$1@trimpas.omnitel.net...

Bet tai keistas noras vienok, aš visad maniau kad būtent hardwarinis
mygtukas tam yra labai gerai - net nežiūrėdamas į telefoną, kišenėj pvz,
gali pasitikrint (silent režimas suvibruoja paspaudus). Susitikime kai
telefonas ant stalo guli - iš šono juk matai raudoną mygtuko foną -
reiškia silent. O ir šiaip nemandagu į ekraną spoksot kai šefas
susirinkime kažką aiškina :D