Tema: Re: Abalys vs dumbphone
Autorius: Begemoc
Data: 2016-09-28 16:39:33
Kokį passwordų appsą naudojat?  pageidautina nemokamas ir kad sinchronizuotųsi su pc (win10).

"news reader"  wrote in message news:nsbog4$l3s$1@trimpas.omnitel.net...

On 26/09/16 16:46, Begemoc wrote:
> ačiū atsakiusiems, dar prisiminiau, ar yra kas nors kur aiškiai matytųsi snoozas aktyvus ar ne? būna, kad iš ryto patamsy apgraibom beimdamas telefoną kažką paspaudi, atrodo žadintuvas išsijungė, išeini iš dušo, o ten koncertas :) metodą eiti į žadintuvus išjungti/įjungti žinau, ne pats geriausias variantas :)

snooze issijungia prie alarm->edit. nelabai suprantu poreikio
isjungti/ijungti snooze is dienos i diena.

nuo ios10 pasikeite - anksciau isjungimui reikejo swipe, dabar reikia
pataikyti paspausti dideli buttona ekrano viduryje. Man buvo patogiau
swipe, nes tai galima padaryti tamsoje apgraibomis.