Tema: Re: del nukepusio nexuso dar karta klausimelis...
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-08-17 22:57:44
nu tai pas operatorius "normalūs". Na ir kol rageliai buvo perkami iš
omni, jokių tokių nesąmonių tikrai nebuvo. seniai sakiau, kad tos kelnes
nusimovusios internetinės parduotuvės dar kažkada atsirūgs - sutaupai
kelias kapeikas, gauni nulį serviso ir bybis žino kokias garantijas. ir
dar perki viską iš paveiksliukų bei po trijų dienų.