Tema: Re: q: del nukepusio nexuso dar karta klausimelis...
Autorius: vist
Data: 2016-08-16 07:45:50
Kaip matai savo bėdos nepavyko numesti pardavėjui...
Man buvo dar geriau. Nunešiau per pusę laužtą telefoną į mttc.
 Draustas. Priduodant paklausiau ką darysite. Atsakymas konkretus:
 grąžins draudimas pinigus, telefonas neremontuojamas. O.k. Dar
 pasakė, kad mano misija baigta. Viską susitvarkys draudimas be
 manęs.
Nusiperku naują telefoną. Laukiu draudimo pinigų. Nesulaukęs
 skambinu. O jie man pasako, kad mano telefonas remontuotinas...
 Ir po savaitės galėsiu pasiimti...
Teko parduot paėmus iš remonto.