Tema: Re: Pakalbam apie navigatorius / navigaciją
Autorius: Zyza
Data: 2016-07-19 17:23:03
Blogis, kai esi pirmą kartą mieste. Man yra buvę taip - turėjau į kitą
miesto galą nusigauti su navigatorium, o buvo grynai uždarytas vienas
kelias. Bandžiau važiuot pro aplinkinius kelius, bet navigatorius vis
tiek savo - sukis atgal ir važiuok per tą (uždarytą) kelią. Šiaip ne
taip nuvažiavau pakankamai toli ir ne į temą, kad pagaliau perskaičiuotų
maršrutą...