Tema: Re: Pakalbam apie navigatorius / navigaciją
Autorius: E.D
Data: 2016-07-15 16:09:01
Visus siuos privalumus turi telefonas su navigacijos softu, tik be to
dar ir:
1. Nereikia pirkti papildomo irenginio
2. Programinei irangai isleidi tiek pinigu, kiek nusiteikes jai
isleisti, pradedant 0 Eur.
3. Zemelapiams atnaujinti nereikia jungti prie kompo - uztenka tik
interneto.
5. Gali tureti skirtingu gamintoju zemelapius (kirtingose programose
arba ne) - tas buna naudinga.
4. Jei ilgesni laika nesinaudosi naviacija, tai kitomis telefono
funkcijomis vis vien naudosiesi.
5. Su ekrano matomumu jokiu problemu. (Padorus telefonas daugumoje
atveju rodys kaip ir padorus navigatorius).
6. Jei turi pakroveja telefonui, tai turi pakroveja ir navigacijai. O
jei neturi, tai ir pasiskolinti, ir degalinej nusipirkti galima.
7. Nereikia masinoje veziotis dar vieno pakrovejo ar laido (specifinio
ar bent mini USB).
8. Naviguoja, skaiciuoja marsrutus diziojoje daugumoje atveju taip pat
kaip ir dedikuotas irenginys.
9. Is automobilio maziau sansu buti pavogtam, nes telefona paprastai
zmones nesiojasi su savimi.
10. Stovas/laikiklis telefonui kainuoja keleta Eur., pilna ju visur ir
tinka ko ne kiekvienam telefono modeliui. Jei turi keleta automobiliu,
paprasciausiai isidedi i kiekviena po stoveli.

Kazkaip beprasmiskai tas visu Garminu-TomTomu pirkimas atrodo paskutiniu
metu.