Tema: Re: Pakalbam apie navigatorius / navigaciją
Autorius: Sail
Data: 2016-07-05 11:47:55
Paziurejau igo zemelapi (turejau instaliuota irgi0, tai toks jausmas kad
zemelapis mokinuko darytas. Detaliu minimaliai.
Gal per mazai laiko ziurejau ir pirmas ispudis klaidingas, cia bbz.

"Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message
Aš dar nuo WM laikų naudojuosi tik iGO. Kaip rašiau, atnaujinimai visi
daromi Copy-Paste principu, kažkokių kliurkų, apart klaidų žemėlapiuose (ten
koks vienpusis eismas nepašymėtas, ar naujo kelio nėra) pačios programos
klaidų kažkaip nėra užstrigę...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/