Tema: Re: Mobili linija garantija..
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-07-10 00:50:19
neįsivaizduoju, kokia 20 kartų gal ten buvęs ir apie jokias drėgmes 
negirdėjau. juolab, jiem gi biznis garantinių taisymas, kodėl jie turi 
stengtis atiduot nepataisytą?


On 7/3/2016 9:47 PM, Korke wrote:
> nu tu, ku***a, ir dar pasakyk, kad dregmes nerado mttc ir del to
> atsisake keist ekrana kaip garantinis ir anuliavo likusia...nu
> jbtvjm...nepatikesiu niekaip. :)
>
> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
> news:nl64u5$ngf$1@trimpas.omnitel.net...
>> omny pirktam G3 jau antrą kartą pakeitė ekraną su puse korpuso dėl
>> neįkyrios gelsvos dėmelės ekrano krašte, be jokių klausimų ir
>> mazinimųsi. Apskritai, kol kas patirtis su MTTC labai teigiama.
>>
>> On 7/1/2016 5:28 PM, Bender Rodriguez wrote:
>>> Labai panašu kad tikrai perka su metų garantija. Prieš metus pakeitė
>>> telefoną, kuriam atsiklijavo ekranas, nors galinis dangtelis buvo
>>> sudaužytas. Vėliau pakeitė ekraną, nes vėl atsiklijavo :) Dabar matrica
>>> iš vidaus pradegė, tai užsispyrę bando atsfutbolint, aiškina kad tai
>>> mechaninis pažeidimas. Žiūrėsim ką vartotojų teisės pasakys.
>>> Na ir Sony "kokybė" blizga, per pusantrų metų 4 kartus į garantinį
>>> keliavo :)
>>>
>>> 2016-07-01 16:27, Dainiushas rašė:
>>>> vartotojų teisės. įtariu prisipirkę mobili kur nors lievai su metų
>>>> garantija, tai nuo antrų metų visais būdais stengiasi nusimazint
>>>>
>>>
>>