Tema: Re: Mobili linija garantija..
Autorius: Baterijas
Data: 2016-07-08 13:59:44
Tai imesk sablonus, visiem naudinga bus.

"android"  parašė naujienų news:nl5te5$lar$1@trimpas.omnitel.net...

pirmiausia privalomai rasoma pardavejui rastu 2 egz. (arba kopija) su
priemejo parasu kada priimta
bei anspaudu ir 10 dienu laukiama pardavejo reakcijos. Pirkimo kvito
originalas pridedamas ir tai
paminima tame raste.
Galiu imest sablonu.

Veliau pas vartot.teises, jie turi blankus, supildai ir lauki 20d.

Isjunk emocijas, ijunk abejinga robota. Pridavineji popierius step by step
ir ziuri koks rezultatas.
Nusiteik, kad pardavejas gali parodyt i pirk-pard sutarti, kur parasyta apie
garantijos salygas o tu
jas pasirasei pirkdamas. Parodyma ivertins VTAT ir jos zodis bus galutinis.
Galbut liksi tik su
patirtim, bet ir tai naudinga.
Cia viskas buvo skirta 'niekasui'