Tema: Re: Mobili linija garantija..
Autorius: ManXP
Data: 2016-07-01 16:02:34
Rasyk vartotoju teisem. Tik motyvuotai viska isdestyk, kad tai yra normalus
devejimosi pozymis, kuris neturi jokios itakos veikimui, ir pan. Mano Xperia
Z tapo garantiniu po pirmojo rasto vartotoju teisem. Tik mano atveju buvo
atsisake pripazint garantiniu del to, kad buvau atrakines bootloaderius,
padares root'a, ir sudejes kita ROM'a. Bet vistiek finale patys sumokejo uz
remonta.

"niekas"  wrote in message news:nl5n05$ib2$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

gal patarsite kokie mano veiksmai ir ar Mobili linija teisi...

Iš jų pirktas ragelis Xperia Z3 Compact.

Šiandien iš ryto padariau keletą skambučių ir padėtas ant stalo ragelis
sugedo... Jokios gyvybės/krovimo ir pan..

Gerai, garantija dar galioja kažkur iki spalio mėn.

Imu ragelį, pirkimo dokumentus ir tiesiai į pardavyklą..

o ten "konsultantė" apžiūri telefoną ir pareiškia kad jo net nepriims
išsiuntimui į garantinį remontą, nes įskilęs galinis telefono stiklo
kampas..
Na kas čiupinėjot xperia 3 ar compact'us turbūt žinot, kad jie visi
stikliniai, ir įskilęs stiklas tai kas antrame ragelyje...
Ir ragelis visą laiką gyvenęs dėkle bei kritimų nematęs...

Blia.. Ka toliau daryti? Ar yra kokių šansų pakovoti ar ragai?
P.S. veiksmas provincijos Mobili linija salone...

Ačiū