Tema: Re: LG G3 vs Moto X Play
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-14 20:47:55
Siek tiek G3 pigesnis - musuose anas, kiek zinau, ~300 kainuoja, savo Moto
(dualsimini) pries pora men pirkau uz 380, koreshas pries menesi uz ar tik
ne 360, dabar amazone 313 + keli eur pristatymas.
Bet kokiu atveju grynai del baterijos as net ir del netoli 100 Eur skirtumo
net neabejociau :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/