Tema: Re: LG G3 vs Moto X Play
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-14 18:56:26
BaKterija realiai priklausomai nuo naudojimo gali laikyt ir iki 2x ilgiau,
pvz anot gsmarena.com browsinant LG istveria 6:29h, Moto - 11:52h - apie
absoliutiniu skaiciu tiksluma diskutuot neverta, esminis momentas, kad
testai daryti tu paciu veikeju, pagal ta pacia metodika, todel bent jau
santykis turetu but +/- realus. Bet kokiu atveju stebuklu paprastai nebuna,
ir su galingesniais viduriais, aukstesnes rezoliucijos ekranu ir ~20%
mazesne baterija skirtumas turi but ir, kaip rodo bandymai, yra pakankamai
juntamas.
Apie testo tasku prasme - nu jei reikia tos galios, tada jo variantu nedaug,
G3 pagal kaina ir testo taskus labai geras variantas, bet man asmeniskai, o
ir daugeliui vartotoju, SD615 nasumo tikrai pakaks, o ilgai baterija yra
lobis :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/