Tema: Re: a tai ko taip tylu kas liecia samishito ir htc naujoves?
Autorius: Korke
Data: 2015-03-04 15:03:48
as irgi nesuprantu, koks dar ip67 jei kraunama tik su laidu, jei naudojiesi
ausinemis daznai. Tom kemsanciom pimpackom pezda po poros menesiu.
Del naudojimo vandeningose aplinkose smart'o cia aisku jau individualu,
nesinori is savo varpines aiskint savu tiesu. Bet realiai mastant, nors
visos neva kitos vietos ir saugios - bet jei pro pratrintas pimpackas vanduo
pateks, tai uzteks, kad ten ka uztrumpintu, kad neveiktu normaliai "visas"
smartas.