Tema: Re: a tai ko taip tylu kas liecia samishito ir htc naujoves?
Autorius: Aladdin
Data: 2015-03-04 07:35:55
O ka ten varyt? Kas ten tokio naujo ir gero? Kad ir HTC, dejau viltis kad pakeisiu savo samsunga i
one m9, ale kamera issikisusi (asmeniskai mane tas reikalas labai uzknisa), ois nera... Samsung is
savo plastiko kad islipo tai aisku pliusas, bet zinant kaip smagiai samsung'ai naudojant leteja -
nafig toki telefona kad ir be plastiko, nesistebiu kad pardavimai mazeja. Bet aisku cia tik mano
pamastymai, kitiems tie rageliai gal bus pasaulio stebuklas.