Tema: Re: a tai ko taip tylu kas liecia samishito ir htc naujoves?
Autorius: bat0nas
Data: 2015-03-04 10:37:53
Būtent.
Papildomai - telefonai kraunami kiekvieną dieną. Atkimšinėti USB jungtį
kiekvieną dieną (man išties tai nepatogu) - tikrai kažin ar smagu dėl tos
pseudo ramybės, kurią neva užtikrina ip67.

"[mikro]"  wrote in message news:md4t7f$8vc$1@trimpas.omnitel.net...

asmeniskai px, gyvenime neesu paskandines telefono. jei jau kuris gyvenime
ir uzsilenke, tai tikrai ne nuo dregmes. greiciau sudauzysi, negu I bala
imesi:)

bet IP67 tiutiu.