Tema: Re: Skype + Android (2 dalis)
Autorius: Nevkurse
Data: 2015-01-27 15:31:54
Ai, kazkaip nebeidomu - ismesiu skaipa is telefo ir bus ramu :) Darbui jis
man nereikalingas, jei reikia staigiai pasiekt zmogu - skambinu, nebe tie
laikai, kai minute lita kainavo ir bent zinai, kad susisiekei, o ne zinute i
niekur parasei :)

On 2015-01-27 10:19, Nevkurse wrote:
> Patikrinau - resolvina visus tavo paminetus domainus. Va dabar
> susirasinejau skaipu - viskas ejo online. Uzlockinau telefa, atlokinau -
> susirasineju skaipu 5 minutes, telefas tyli. Pasileidau skaipa, po ~10
> skundziu sukrito visas susirasinejimas. Kosmosas kazkoks :)

Požymiai lygiai tokie patys, kokie buvo pas mane iki DNS pakeitimų.

O telefonas rootintas? Gal, sakau, koks Greenify sudėtas ir skype
sumestas į Hibernate sąrašą?

Na ir šiaip, pabandymui, gali pabandyt Guglo DNS'us bent laikinai.