Tema: Re: Skype + Android (2 dalis)
Autorius: Nevkurse
Data: 2015-01-27 11:19:11
Patikrinau - resolvina visus tavo paminetus domainus. Va dabar susirasinejau
skaipu - viskas ejo online. Uzlockinau telefa, atlokinau - susirasineju
skaipu 5 minutes, telefas tyli. Pasileidau skaipa, po ~10 skundziu sukrito
visas susirasinejimas. Kosmosas kazkoks :)

On 2015-01-27 08:56, Nevkurse wrote:
> Tai kad pas mane skaipas puliuoja ne per wifi prisijungus, o tiesiog
> naudojant mobilu interneta.

Matai, čia atsiranda įdomus niuansas. Po to kai nustačiau šį skype bug'ą
ar feature (čia jau galima vertinti dvejopai), man kaip tik pirma mintis
buvo - jomajo, jį gi dabar lengva užblokuoti! O kas jau kas, bet GSM
provaideriai pablokint skype, vardan brangesnių tarptautinių pokalbių,
tikrai su malonumu galėtų ir norėtų :]

Ar konkrečiai tavo atveju tai daro provaideris ar ne, nežinau,
pasitikrink. DNS turėtų resolvint visus mano paminėtus domain vardus.
Nes kai tik aš prie buvusio whiteliste skype.com pridėjau skype.net,
live.net ir live.com, iškart skype pradėjo dirbti visiškai tvarkingai.

http://www.dnsqueries.com/en/dns_lookup.php

Jei bus bėdų, pamėgink įsivesti kitus DNS servus, pvz. guglo (8.8.8.8 ir
8.8.4.4) ir vėl pakartok. Parašyk po to kas gavosi, nes įdomu dėl
statistikos ;)