Tema: Re: Skype + Android (2 dalis)
Autorius: Bronco
Data: 2015-01-26 23:03:43
On 2015-01-26 20:46, amenox wrote:
> va dabar atsakyk man, koks tavo tikslas - užblokuoti Skype tinkle ar
> priversti jį veikti normaliai? Nes panašu kad pirmas variantas yra
> realesnis.

Ne, jau seniai tavo eilė pagaliau man atsakyti į SENIAI TAU UŽDUOTĄ
klausimą, ar komunikacijos softas turi po apdeito pradėti meluoti
naudotojui, jog viskas OK, kai nėra OK, ar ne? Nes jei tau tai normalu,
tada tema uždaroma.

Ir iš viso ko tu lendi į tread'ą, kuriame neturi jokios naudingos info
pateikti ir negali pasiūlyti jokio sprendimo? Pirmą tread'o dalį
visiškai užtrolinai, tai dar ir į antrą lendi. Antroje dalyje aš tik
pasidalinau naudinga info su njusų dalyviais, kurie patiria panašius
skype efektus. Gal kam nors pravers. O jei tai tau tai neaktualu, tai ir
nesikišk. Arba eik ką nors parašinėk į omnitel.baletas. Pagarbiai.