Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Nevkurse
Data: 2015-01-23 08:48:11
Susirasineju dabar su zmona skaipu per kompa, telefas su veikianciu skaipu -
ant stalo. Tai jis zinutes gauna randomu, kartais suzvimbia is karto,
kartais po puses minutes, kartais 20 minuciu totali tyla. Atlokinu - skaipas
tuscias, jokiu zinuciu, po keliu minuciu 'pramusa' ir sueina visos zinutes.
Ka as zinau, toki 'veikia' :)
Ragelis Nexus 5, Androidas 5.0.1, Skype - 5.1.0.58677