Tema: Re: Skype + Android
Autorius: Icetom
Data: 2015-01-12 16:28:18
> Pvz kad ir toks skaipas ir jo komercinės perspektyvos: kam jis tam yfawne
> reikalingas kai yra integruotas FaceTime?

Jei Facetime leidžia skambinti per internetą į telefoną, tada nereikalingas
palieka (nesinaudoju juo, tad nežinau apie visas jos galimybės). Bet aš šaip
apie Android rašiau.

> Nes masiniam androide už 100$ iki šiol nelabai buvo BT4 LE palaikymo. Tai
> polarui nebuvo ką veikt.

Jo, taip ir matau, kaip 100 EUR tel. naudotojas puls pirktis kokio Polar
sprendimą ;).

> Čia kažką žinai ar šeip skleidi sąmokslo teorijas?

Apie kurią dalį klausi? Iš bendro įspūdžio naujienose.

> pakanka idiotų programierių.

Na va čia galbūt yra priežastis.