Tema: Re: Skype + Android
Autorius: amenox
Data: 2015-01-15 11:14:19
"Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message
news:m97v7l$9f6$1@trimpas.omnitel.net...

> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
>
> Is principo Skype daiktas geras. Problema, tik, kad toks buvo, o
> paskutiniu metu MS beveik viska, prie ko prisiliecia, gadina. Tikiuosi,
> kad tai laikina.

Neapgaudinėkit savęs, šitas požiūris nesikeičia nuo Win95 laikų. Su
kiekviena nauja Windows laida aš jį girdžiu. :)

> Ne. Nes jei jau sneket apie mano tiesioginius klientus, tai taip, jiem as
> daugeliu atveju galeciau taip padaryt - bet va ka jie darys, jei ju
> komunikacijos partneriai is kitu UAB'u vis dar Skype naudos? Komunikacijos
> kanalu, jei jie nesuderinami vienas su kitu, keitimas, yra pakankamai
> komplikuotas reikalas.

Naudot šūdiną komunikavimo įrankį versle ir kentėt? Tavo klientai labai
kantrūs. :) Asmeniškai jau senai naudoju Skype komunikuoti su klientais ir
šiaip darbo reikalais ir apie dideles jos problemas sužinojau šiom dienom iš
šios trydos. Tai vadinasi arba visi labai kantriai viską kenčia arba
problemos mastai išpūsti.