Tema: Re: Win10, per display DPI scalling
Autorius: Laimis
Data: 2015-08-26 13:46:10
ejs rašė:

> tavo lūkesčiai neatitinka OS pardavėjų vizijos. Kas kaltas?
> OS kūrėjai tikisi kad darbo vietą įsirengsi kokybiškai, o ne rinksi
> monitorius iš visokių pakampių.

Gal bus aiškiau iš paveikslėlio. Numečiau į o.binaries (subject: Win10
per display scaling'as):

Vaizdas iš antrojo/išorinio monitoriaus. Abiem atvejais jo scaling'as
nekeistas, tik pirmuoju atveju (kairėje) pakeistas pirmojo monitoriaus
scaling'as iki 125%
Aš dar suprantu visokius legacy app/API atvejus, tačiau, kai jau net
Explorer'is susimauna, tai negaliu nedaryti išvados, kad OS pjauna
grybą. Arba, nebent dar turiu viltį, kad driver'iai, todėl ir klausiau,
kokia kitų patirtis.
Ir tai nėra monitorių rankiojimas iš pakampių; jei tai inherent
problema, tai su tokiu vaizdeliu susidurs kiekvienas, kuris sumanys
pasiderinti skirtingų DPI šiuolaikinius monitorius. Ir tai OS, kuri
pretenduoja sklandžiai apjungti/suderinti visas platformas nuo
penkiacolio smartfono iki 30'' 4K...