Tema: Re: Win10, per display DPI scalling
Autorius: ejs
Data: 2015-08-26 08:55:29
2015-08-26 02:48, Laimis rašė:

> Čia turėjau patikslinti, kad minima ~40 cm riba (ne toliau, kaip) yra
> būtent dėl mažo teksto dydžio ir ši ergonominė riba prieštarauja
> svarbesnei ergonomikos taisyklei, kad atstumas iki ekrano neturi būti
> daug mažesnis, už RPV (35-45''). Toliau yra geriau. Todėl ergonominis
> atstumas yra bent 50-60 cm iki ekrano.

va, jau tiksliau. Aš orientuojuosi į 25-30œ° matymo kampą horizontalioje
plokštumoje. Tokiu būdu optimali monitoriaus pozicija yra ~1,5×
monitoriaus plotis. Su sąlyga kad monitorius kokybiškas ir vaizdo
elementas užima bent 2-3" (kampines). Keleto monitorių konfigūracijoje
reikia vertinti kas juose yra rodoma: jei turi būti kokybiškai matomas
visas vaizdas - visi monitoriai turi tilpti į komfortiško matymo zoną.
Jei galima atskirti pagrindinę ir periferinę informaciją - tegu sukioja
galvą ;)

> Taigi, scale'inti (didinti teksto
> dydį) yra natūralus ergonominis poreikis, o kokybiškai suderinti
> skirtingų rezoliucijų ekranus (kūleri, pasistatyk greta 30'' 4K ir FHD
> monitorius ir parepuok, kaip jie tau dera) yra natūralus lūkestis iš
> modernios OS.

tavo lūkesčiai neatitinka OS pardavėjų vizijos. Kas kaltas?
OS kūrėjai tikisi kad darbo vietą įsirengsi kokybiškai, o ne rinksi
monitorius iš visokių pakampių.

--
ejs