Tema: Re: Win10, per display DPI scalling
Autorius: Laimis
Data: 2015-08-25 23:23:59
ejs rašė:

> neteisinga darbo vietos ergonomika. Laptopas per toli.

Su ergonomika viskas tvarkoje ta prasme, kad laptop'o arčiau
prisitraukti ergonomiškai ir nesigauna. Skaičiau ir apie teisingus
atstumus ir kt. Pagal ergonomiką, šiaip jau, jau ir ~40 cm atstumas yra
riba 17,3'' FHD. Ką jau kalbėti apie 15,6''...
Taigi, ergonomiškai reikia žiūrėti į ekraną beveik nuo laptop'o
priekinio krašto :-)
Vieną taisyklė, kuri gal bus naudinga ir kitiems: atstumas iš kurio vos
atskiri tekstą yra matomumo/skaitomumo riba. Trečdalis tos ribos yra
(maksimalus) atstumas kuriuo turėtum skaityti tekstą.
Ergonomiška/patogi darbo vieta su klaviatūros stalčiumi reiškia jau
~60-70 cm atstumą iki ekrano.
Arba tada jau rachitiniai variantai, be klaviatūros stalčiaus,
kūprinimasis, nes arčiau laptop'o neprisitrauksi.
Kaip ir 24'' FHD@60-70 cm jau yra per didelis dydžių skirtumas, kad
papildomai vargintų akis bėgiojant per ekranus.
Taigi, sutempti abu ekranus net į artimas plokštumas (ką jau bekalbėti
apie vieną) yra didelė problema būtent dėl aprašytos problemos
(korektiškai nefunkcionuojančio per display scalling'o).
Nenoriu sustatyti greta 5'' 2K smartfono su 4K 30'' monitoriumi. Norėti,
kad moderni OS mokėtų kokybiškai suderinti 17'' nešiojamą ir 24''
stacionarų ekranus mano akimis yra visiškai pagrįsta.