Tema: Re: Kaip ten su kompe esan iais Windows 7 bet neturint disko su jais.
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-08 22:12:30
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message news:j1omih$q59$1@trimpas.omnitel.net...

> Turiu 2 asmeninius kompus su OEM'ais. Vienas WinXp, o kitas Win7premium.

Asmeninės erdvės M$ iš esmės nekontroliuoja.

> Noriu sukeisti kompiuteriu OS vietomis ir toliau naudotis abiem savo
> kompiuteriais ir OS. Priezastis - vienas kompas per silpnas ir nepaveza
> Win7.

Aš irgi noriu. Bet GVLS neleidžia. Upgreidinti gali kiek tinkamas, kol motina ta pati. Teoriškai jeigu tau garantinio metu servisas pakeičia motiną į naujo modelio, nes senos nebegamina, tai tu laimės kūdikis.

> Galeciau "simbolisai" issipirkyi toki leidima, bet kiek ziurejau tai
> tera galimybe susimoketi antra karta.

Čia ir yra esmė pas mikrosuksus - tu visada mokėsi antrą kartą už ne tokius didelius jau ir pagerinimus. Jiems tokie dalykai kaip 20/50/70% nuolaidos negalioja. Monopolis vienok. Beje, Ubuntu visai normaliai. Ir turėdamas oficialią licenziją, gali windozių binarus naudoti emuliacijai tau reikalingų programų. Ne daug žinau windozių softo, kuris reikalauja išimtinai vistos/w7. Ir manau negreit tai pasikeis...