Tema: Re: Kaip ten su kompe esančiais Windows 7 bet neturint disko su jais.
Autorius: Ramaas
Data: 2011-08-05 14:05:57
tigras: tai jai prie kompo bus lipdukas o disko nebus
saskaitos fakturos prasyt reik tada? ar uztegtu garantinio
pirkimo lapo kuris parodytu kur tas kompas pirktas.
R.

"trigras"  parašė naujienų news:op.vzqgajr1lbxkwf@sigitas.rubedo...

Tue, 02 Aug 2011 17:46:49 +0300, Ramaas <ner@meil.co> rašė:

> užvedant naujos temos paklausiu šičia.
>
> susiginčijau man paskambinusiu žmogum, dėl to lipduko su S/N
> man tas vaikinas aiškino, kad jai tavo kompui jau daugiau kaip metai
> o tu neprasitęsęs to lipduko metinės licencijos tai tas lipdukas žopa  valyt
> niekavertis kol neprasitęsi licencija sumokėjus mokesčius, ir kirto kompo
> kainą už tai perpus priežastis negaliojanti lipduko licencija.

Lipdukui licencijos nereikia. Licencijos reikia Windows'ams. Kokia ten
konkreti licencija - nuomos, retail, OEM - jau reikia žiūrėti į dokumentus.