Tema: Re: Kaip ten su kompe esančiais Windows 7 bet neturint disko su jais.
Autorius: Ramaas
Data: 2011-08-05 17:24:39
Tas garantinis lapas yra firmos garantija kad du metus tvarkys pas juos pirkta
kompa, o saskaita faktura tai jau zinoma kad susijus su pinigais jai be jos gauni
nuolaida kompui jai su saskaita nuolaidos nebus. Siandien dar galiu uzprasyt arba ryt
ryte kad saskaita faktura israsyto poto jau bus velu kompas bus isiustas jau man.

R.

"trigras"  parašė naujienų news:op.vzqmrmzllbxkwf@sigitas.rubedo...

Fri, 05 Aug 2011 14:06:26 +0300, Ramaas <ner@meil.co> rašė:

> tigras: tai jai prie kompo bus lipdukas o disko nebus
> saskaitos fakturos prasyt reik tada? ar uztegtu garantinio
> pirkimo lapo kuris parodytu kur tas kompas pirktas.
> R.

Oi nežinau. Jei čia teorinis klausimas, tai neturiu nei noro, nei
kompetencijos gilintis. Jei praktinis - nelabai įsivaizduoju, kad lietuvoj
nusipirksi "nuomojama" licencija (kolkas tik ofiso teko matyt). O kas tas
"garantinis lapas"?