Tema: Re: it politika
Autorius: Vasaris
Data: 2010-05-19 11:40:46
"Kentauras" <universum@centaurum.org> wrote in message news:ht010u$jfp$1@trimpas.omnitel.net...
> "Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt>

> - tai tau ir aiškinama, kad būtent taip mąsto diktatoriai... aišku diktatūros turi kažkiek pliusų, bet pasaulyje dominuojantis diktatūrų vertinimas yra neigiamas...

Šiaip yra pasiūlymas - eini lauk iš savo darbo vietos, ir įkuri naują įmonę, samdai darbuotojus, kuri pridėtinę vertą, moki mokesčius, o nuo laivo likusios laiko - liberliai savo kontoroje browsini kur patinka. Ir nereikės savo teisių svetimame darže įrodinėt.

O jei rašai iš valstybės išlaikomos institucijos IP'o, tai mano kuklia nuomone, išvis reikšti savo tokių laisvių deklaracijų neturi teisės. Nes dabar ten sėdi už mokesčių mokėtų lėšas, ir todėl eik dirbt savo tiesioginių pareigų, o ne diskutuot.