Tema: Re: it politika
Autorius: Sleepy
Data: 2010-05-18 11:20:00
tai gal galim papletot o kam to reikia tema (nes man asmenishkai
truuksta argumentu todel ash cia ir paklausiau)

jiems nereikia
cia man reikia (cia ir yra pradzia)
jei ash sakau kad tipo taip virusu maziau prisigaudisit
jie sako
---o kada pas mus buvo virusu
nu tam kabinete gal ir nebuvo bet buvo kituose
--- tai cia nemusu problemos jie blogi ne mes
dirbu puse etato - jeigu ka
piratavimo atsakimas standartinis
--- kaip man pasiskaiciut statistika be pvz spss kuris kainuoja (nenoriu
keiktis)
--- ash negaliu dirbt
imk koki nemokama staistikos produkta
---ash neturiu laiko ji mokitis man rytoi atiduot darba ....
tada diras
---  reik instaliuot (nes dirui svarbu produkcija )
laptopas namo
--- nes ash dirbu nakti ir velgi darau produkcija