Tema: Re: it politika
Autorius: Gedikas
Data: 2010-05-18 10:13:48
2010-05-18 09:53, Sleepy rašė:
> Sveiki
> toks klausimelis
> kaip ivest it politika kontoroi ?
> dabar yra daug xp deziu kurios daro ka nori
> mintis visus perkelt ant limited user bent jau
> pradedant tai igyvendint kila tokios problemos

Pikrt serverį ir visus į domeną traukt, jei dėžių daug...

> Vartotoju argumentai priesh limited user:
> 1 man reikia torentu nes ash siunciu tipo knygas ir jam reikalingas "DARBUI"
> programas
> be kuriu jis negali dirbti

Greičiausiai tai piratavimas ir įstatymo pažeidimas. Valdžia neturėtų to
leisti daryti pas save kontoroj. Tegu darbuotojas namuose siunčiasi jei
jam labai reik.

> 2 ash negaliu suinstolinti tos programos "DARBUI"

Programas diegia adminas. Legaliai nupirktas. Jei valdžia liepia diegt
piratinį softą - reik reikalaut iš valdžios raštiško nurodymo tai daryt,
kad veliau nereiktų gailėtis. Arba keist darbovietę.

> 3 ash pats negaliu pasitaisyti pc kai admino ner
Dantis irgi patys taisosi? Useriui taiklėmis turi būti griežtai
draudžiama kišt nagus prie pc remonto.

> 4 bendras pasiprieshinimas ribotom tesem ant "ju" kompiuteriu
Praeis. Pradžioj burba, vėliau ok.

> 5 bedos su laptopais kuriuos jie neshiojasi namo (kurie ish valstybiniu
> tampa beveik asmeniniais)

Jokių bėdų. Wifi dažniausiai gali ir ne adminas pasileist.

> beda ta kad kaikurie ishju tikrai tas knygas siuncia ir kaikurie reliai
> instolinas opensors ir free paketus
> o ish mano puses ash nenoriu trugdyti kontoros darbui noriu padet
> jei nieko nedaryt tada useriam problemu ner
> kompas uzsivercia ash ji tvarkau :)

Apskritai daug kas ką čia vardinai aprašoma IT saugos ar pn taisyklėje.
Mano požiūriu reik draust viską, išskyrus tai ko reikia darbinei
užduočiai atlikti. Iš čia turim firewallą, kuries juzeriams nieko
neleidžia daryt tiesiai - tik per proxy su turinio filtravimu, jokių
skype, jokių torrent ir tt. pašto griežtas filtravimas (pjaunam mp3,
wmv, exe ir t.t. - pas mane ppt ir pps pjaunami (dedami į karantiną))
Juzeriai sąmoningumu nepasižymi ir prašyma snesiuntinėt 10MB pps slaidų
apie gyvenimo prasmę neveikia...

Kad visa tai pasiekt - turi turėt valdžios palaikymą. Jei valdžiai dzin
- net nepradėk.