Tema: Re: Senos windozes XP spartinimas (27kb)
Autorius: krx
Data: 2009-09-15 23:06:08
"Levas" <blas@sss.com> wrote in message
news:h8oq7s$gok$1@trimpas.omnitel.net...
> degradavo nepastebimai :)

Tai tada gal vis tik programų skaičius lemia?

> xp grozybiu nuo gimimo nera. Siaip ikonas POTO paiso greitai, bet po
> kazkiek laiko uzmirsta ir vel letai atsiranda ikonos. Ypac nervina kartais
> atsirandantis "desktop refresh" ir kaip paveluotai atsiranda ikonos.

Tada skaityt idėją gale.

> t.y. papildomas softas kad istrinti C:\Documents and Settings\User\Local
> Settings\Application Data\iconcache.db? :)

Tas papildomas softas pas mane suvažiuoja dar nuo W2000 automatinės
instaliacijos laikų ;-)

> Siaip tai isbandyta, nepadejo. Jis padeda kai issikraipo ikonos.

Ne tik. Būna, kad kabina ir tokias anomalijas. Įdomumo dėlei pabandyk tai
bylai priskirti Everone Full-Access DENY. Ar pasikeis elgesys į blogą ar į
gerą?

> nesupratau.

Nebūčiau toks tikras =)

O šitai vis dėl to verta pasižiūrėt ir pabandyt.

> nedomeininis kompas. Jokiu MS tinkliniu paslaugu nenaudojam. Nei "server",
> nei "workstation" servisai nedirba. Nera network places.

Puiku. Vienu variantu mažiau. Bet vis dėl verta pabandyt atjungti tinklo
sąsajas ir pažiūrėt, ar pasikeis rezultatas.

> kurie pataria tai kas zinoma ir isbandyta... Sunku suformuluoti ta
> specifini klausima.

perfmon.exe => "+" => Process =>

"All instances"

Counters:

visi trys su %.
Page Faults/sec.

Tada paleidžiame realiu laiku stebėjimą. Pasižiūrime, kas kiek valgo. Jei
valgo tingiu režimu kažką daugiau nei 1-2% ir keli puslapių krovimai iš
kieto disko, pasistengiame per servisus, sisteminį meniu pagesinti visus
procesus, kad neatitrauktų dėmesio. Tada generuoji elgesį, kuris tau gadina
gyvenimą. Po gyvenimo gadinimo iškart spaudi "Stop" realaus laiko grafikui
ir analizuoju, kur nuėjo pikas. Pagal tai spręndi, kas veikia kreivai. Čia
pradžiai.