Tema: Re: Senos windozes XP spartinimas (27kb)
Autorius: Levas
Data: 2009-09-15 22:38:39
nerukom... nors kanapeliu derlius visai nieko.

Stabilumas labai geras. Labai labai reikia pasistengti kad ivyktu koks nors "not responding" ir tai tik su nauju IE8 ir labai labai senu Acdsee32.
Tiesa, yra namalonus bugas susijes su Javos aplikacijom, sun virtual machine ir .... VLC grafiniu interfeisu, neveikia kai kuriais nezinomais momentais kai kurie GUI elementai (nepersoka i koki laukeli, neklauso peles click).

Kraunasi gana greitai, tik tas nervuojantis neveiklumas maziau nei puse minutes atsirandus desktopui.

--
Bye, Levas