Tema: Re: Senos windozes XP spartinimas
Autorius: pUmFiS
Data: 2009-09-15 22:29:36
man padeda nuejus i administrative tools ivairius nesamoningus servisus
disablinti
visokius Microsoft time, themes, zero... , jei be wireleso, bew printeriu
dar geriau.
Trinu visus dll cashe, servise pack files, last good known configuration,
 atrask savo tempus, documents and settings.
jei 5 metus neperinstaliavai tai daug buvai visokio sudo prikises i kompa ir
issinstaliaves, o visi brudai registre sedi, registra pravalyk ranka ar su
utilita kokia, registras irgi dedfragmentuojas.

labai geros utilitkos man yra filemon, registrymon, procesxp ir pan (cia lyg
ir sysiternals buvo tokios) labai padeda kai nesupranti kas dedasi su kompu
openfiles viewer, matai ka windai yra atsidare.

nu tiek, ryt jei reiks patikslinsiu. Tikiuos kromelis gyvuos!

Googlej yra kas butina windows direktorijoj, vien man patinka helpa
uzdisablinti ir viksa von mesti, nu ten ne viska pavyksta bet kazkaip
lengviau